Schaatsen 2024

28 februari 2024

Op vrijdag 16 februari stonden we weer op de schaatsen met de leerlingen van de Tobiasschool. Elk jaar hebben we de vrijdag voor de voorjaarsvakantie onze wintersportdag.

Leerlingen die niet eerder geschaatst hebben, kunnen het krabbelbaantje op en de leerlingen die hun balans al meer gevonden hebben of al daadwerkelijk kunnen schaatsen, kunnen de grote baan op. Tussen de vele regenbuien door was het af en toe gelukkig ook droog. Bijzonder om dit jaar ook leerlingen uit de vierde klas eindelijk op schaatsen te zien, dapper dat ze het glijden nu aan durfden! Helaas moesten we eerder van de baan af, want het begon verschrikkelijk hard te regenen – een voorbode voor de natte regenachtige vakantie misschien?