Afsluiting 2023

22 december 2023

Op de Tobiasschool werd de afsluiting van kalenderjaar 2023 dit jaar op donderdag 21 december gevierd, samen met het SBO. Net als afgelopen jaar stond er een gemengd toneelteam van docenten van het VO, SBO en zorgteam op de planken. Dit jaar was het kerstspel in een nieuw jasje gegoten. Een modernere tekst geschreven door Jos Bohncke, nieuwe regie en vormgeving door Mei-Mei Koekoek en Sanne Schouwink (docenten VO).

Bovendien was er fantastische begeleiding van livemuziek, onze docent Nederlands Annechien van Blom op viool en de ingehuurde pianist Mark Wyman op de piano.

Na de voorstelling kon de jaarlijkse moderne kunstexpositie van de 4e klassen worden bewonderd. Elk van hun had een presentatie voorbereid en vertelden vol enthousiasme over hun mooie werk. De kunstwerken en presentaties zijn onderdeel van het examenprogramma CKV in het vierde leerjaar.

In de pauze konden we ook nog genieten van heerlijke kerststol, gebakken door leerlingen van de Hubertus & Berkhoff. Wat een feestelijke manier om het einde van het schooljaar te vieren!

Op naar 2024!