Informatiebijeenkomst verbouwing

24 augustus 2014

De ver- en nieuwbouwwerkzaamheden aan onze school zijn inmiddels gestart. Op donderdag 4 september is er van 19.00 – 20.00 uur een informatiebijeenkomst voor buurtbewoners. Het bouwproces, bouwplanning en plan worden nader toegelicht door o.a. de architect.

We hebben al kunnen zien dat de gymzaal is gesloopt. Ook in het gebouw zijn diverse voorbereidende werkzaamheden uitgevoerd. Voor meer informatie bekijk dan het informatiebulletin dat in augustus in de buurt is verspreid. Ook vindt u hier de herinneringsuitnodiging terug.

U kunt zich voor de informatiebijeenkomst aanmelden via vernieuwbouwtobiasschool@vova.nl indien u aanwezig wilt zijn.

De informatiebijeenkomst vindt plaats op:
Datum: donderdag 4 september 2014
Tijd: 19.00 – 20.00 uur
Locatie: Tobiasschool (tijdelijke locatie) Poeldijkstraat 255, 1059 VL (50 meter van de Rietwijkerstraat).

Mocht u niet in de gelegenheid zijn geweest om de informatiebijeenkomst bij te wonen, dan vindt u hier een verslag van de avond. Dit verslag is ook in de buurt rondbezorgd.